Öland

Öland
Solnedgång

fredag 15 augusti 2014

Ja, ja

Kom hem efter att ha jobbat en anings längre än planerat. Ont i huvudet osv. Sen tar maken datorn för att koppla in modemet. Får det inte att funka :( . Nåja det finns andra operatörer som också har mobilt internet. Får väl skaffa ett sådant i nästa vecka.

Maken är snäll, slår på tv-n så jag kan se något han vill se. När han gav upp till slut bytte han till något annat han ville se. Bara för att lägga sig och sova på soffan. Nu har jag gett upp tv-n och datorns batteri är tömt. Huvudvärken har inte gett sig heller.


Har iaf fixat lite i veckan som varit. Var och hämtade diskställ och lite annat i gamla lägenheten. Bänken är inte stor men det blev en aning bättre. Hämtade micron också och plötsligt blev det en anings bättre ordning på den bänken. Det är compact living som gäller. Den saken är säker. Men det räcker med små saker och det ser bättre ut. Dock kommer jag att få hålla på fram till jul eller något.

Igår var jag på IKEA, en presentation av nya katalogen. Fanns en hel del intressant dock inte mycket som passar in med det övriga. Blev dock en runda i varuhuset samt på fyndet. Hittade en del som skulle funka. Nu ska jag bara se till så att maken får se det också. Fast oavsett så kommer det inte att köpas in förrän senare i år. Utsidan får gå före.

Nu ska jag krypa till sängs. Behöver se till att bli av med huvudvärken. Sova brukar hjälpa hyfsat bra.

2 kommentarer: