Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 12 augusti 2014

Problem part 2

Det funkade inte bättre fast jag lät allt vara igång över natten samt diverse återstarter. Har alltså fortfarande inget internet. Frågan är om jag inte ger upp försöken nu med modemet i alla fall.

1. Jag får igång det av någon lustig anledning - NÄ! Det gick inte.
2. Jga lyckas koppla upp min mobil mot datorn och kan använda den som modem (misstänker dock att min telefon är för gammal för detta.) - NÄ! Modellen stöder inte denna typen. Morr
3. Jag kan låna jobbet internet en stund, (ska bara kolla med chefen först.) - Det viktigaste OK efter arbetstiden är slut och jag är utstämplad. Dock frågade jag kollega och inte chefen.
4. Maken skriver inlägg åt mig
5. Jag är osynlig fram till fredag då jag åter är i huset.

Så nu är iaf halva listan avbetad. 3-an är jag lite sisådär över. Känner jag mig själv rätt så sitter jag och jobbar efter ett litet tag. Men blir jag osynlig så blir det bara onsdag och torsdag. Och vem vet vad som kan hända dessa dagar?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar