Öland

Öland
Solnedgång

måndag 1 maj 2017

Åter dags för verkligheten

Kom upp sent om sidor. Var inte så sent iaf. Hade renbäddat redan till 10 och fått igång tvättmaskinen. Kunde hänga tvätten ute och få den torr. Vattnade blommorna men var rätt slut. Fick ordning på tvätten både den som jag tvättade igår och den jag tvättad idag. Hade fått paket som jag var och hämtade på posten. Har tydligen vunnit 4 muggar. Kan inte påstå att jag tycker de är fina. Blir till att fundera på vad man gör av dem. När jag ändå hämtade dem passade jag på att ta en promenad. Dock inte så lång som jag hade behövt.


Fixade middagen, besökte grannen, hem och packade väskorna för att åka till jobbet och lämna bilen. Passade på att lämna jobbdatorn också och lite annat som jag fick med från systerfabriken. Sen var det bara att gå hem. För att upptäcka att klockan hade passerat 22. Vart denna dag tog vägen vet i katten men det får väl gå ändå. Nu är det dags att sova. Hoppas vakna till fint väder och en anings varmare tillvaro. För det blåste bitvis rätt kallt idag. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar