Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 24 januari 2013

Vackert ute

Är det med jämna mellanrum så här års. Vad jag har lite svårt att förstå är varför det alltid måste vara så kallt så snart himlen är blå. Skulle så gärna vara ute och njuta. Och varför led man aldrig så när man hade hund? Hade man bättre kläder då?






Något måste det ha varit. Eller så hade man inte tid att känna efter på samma sätt. Saknar iaf det där att man liksom inte frös på samma sätt. Eller så gjorde man det och höll farten uppe så man blev varm? Men att springa i flera minus grader vet i katten om jag någonsin kommer att klara av.





Dessa bilder tog jag i söndags på vägen hem. Fast denna gången fick maken lov att stanna. Tycker dessa bilder ger mig ett sug efter en spark. Tänk vilken fart man skulle kunna få upp. Och jag vill minnas att jag tyckte det var roligt....





Är det inte vackert med snö på granar och tallar?





Nu är frågan om vädret kommer att vara på min sida och ge mig chansen till fler fina bilder i helgen som kommer. Kanske tom en promenad i sol och kyla? För än har vi iaf snön kvar.

1 kommentar:

  1. Ja, det är väldigt vackert nu, men kallt. Ska bli mildare och mulet.

    SvaraRadera