Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 8 oktober 2019

Bättre? Vet i katten

Vaknade och kom upp i tid. Var tom ute tidigare och var på jobbet tidigare än igår. Men om det var varmare vet jag inte. Var inte riktigt lika kallt på morgonen men å andra sidan stänkte det upp ifrån å det blir man ju inte varmare av. Dock låg thermokjolen i väskan och var inte på. Sen regnade det mer eller mindre nästan hela dagen. Någon halvtimme innan  jag gick hem blev det uppehåll. Tog mig hela vägen hem utan att bli blöt. Sen glömmer vi att jag inte gick så mycket extra på vägen hem.


Väl hemma passade jag på att dricka, plocka av mig väskan och lite annat pyssel en kvart sen ut igen. 1,5 timmar var jag ute. Hade dock behövt äta innan jag gick ut men se det hade jag inte haft en tanke på innan jag gick. Bara till att ta sig en macka samt förbereda maten som ska med till jobbet i morgon. Enligt utsago skulle det ha varit varmt ikväll. Hela 7°. Kändes dock inte varmt. Så är fortfarande bottenfrusen. Dock inget regn. Men nu ska lampan släckas och jag ska försöka komma till ro. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar