Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 9 oktober 2019

Mitt i veckan

Jisses så trött jag är numera. Behöver mer solljus tror jag. Jag vaknade kom upp och iväg samma tid som igår men var framme en kvart senare eller något. Som vanligt förser jag mig mer att göra än tid att göra det på. Begärde lite tanke hjälp av chefen hann jag också med. Halverade lunchen för att hinna gå hem i hyfsad tid, Hade lovat maken att vara hemma lite tidigare. Fick med andra ord bli en rask promenad hem. Missade utlovade tiden med tre minuter. Men hade då hunnit med hela rundan. Kan alltså om jag vill.


Vi skulle iväg och hitta två presenter. Det gjorde vi, dessutom fortare än vi trodde vi skulle göra. Passade på att handla lite matnyttigt också. Efter att ha kommit tillbaka och ätit hamnade jag i fåtöljen och på nätet. Har alltså inte gjort något vettigt alls. Och nu ska här sovas i kvadrat. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar