Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 15 oktober 2019

Lång tisdag

Vaknade straxt innan jag behövde idag. Men hade lätt kunnat stannat kvar en timme eller två till. Rätt trött idag med andra ord. Upp kom jag och klar blev jag men någonstans försvann tiden. Var på plats nästan en halvtimme senare än tänkt. Förstår inte vem som matar mejlen mest hela tiden. Slösade dessutom tid på ett case som var döfött från början. Och varför då? Jo man har inte dokumenterat informationen som fanns så hela kedjan kunde hitta den. Därmed så är bevisen borta. Suck.


Tänkte gå hem i tid. Tänkte men det sket sig. Blev över en timme senare än jag trodde. Men hann städa undan en hel del. Så det får gå. Dock hann jag därmed inte gå så mycket som jag hade velat. Men vädret var helt ok. Hoppas det håller i sig ett par dagar till. Behöver det. Och framför allt ett par rejäla promenader. Dock är det inte ljust så länge längre. Nu ska här dock sovas. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar