Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 16 oktober 2019

Onsdag igen

Det är värst vad veckorna springer sin väg. Vaknade väl tidigt men i dag ledde det till att jag även var på jobbet tidigt. Maken hade uttryckt en önskan om promenad efter jobbet. Ingen make hemma när jag var det 17,00. Han var kvar på jobbet! Alltså tog jag på mig och spelade pokemon medan han körde hem och sedan åt. Därefter träffades vi.


På jobbet hade jag ytterligare en dag då man gräver i några timmar för att upptäcka att det var helt i onödan. En anings frustrerande. Å andra sidan fick jag även tag på en leverantör som kommer och åtgärda så många av sina fel de bara hinner i morgon. Sen tar de med sig resten för att åtgärda hemma hos sig innan de skickar tillbaka det till oss. Trodde vi skulle vara tvungna att vänta till nästa vecka när deras chef var tillbaka. Så lite bra lyckades jag med iaf.


Nu återstår sängen. Och det behövs. Vaknar jag lika tidigt i morgon så lär jag vara duschad och klar innan maken stiger upp. Det gör han på tok för tidigt. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar