Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 23 oktober 2019

Mitt i veckan

Eller nästan iaf. För det borde väl vara torsdagen egentligen? Runt lunch och ska vi räkna endast arbetsveckan borde det ha varit runt lunch idag, Oavsett så är jag just nu inne i ett stim att utreda saker och ting flera gånger som egentligen inte går att reda ut då information har blivit fel både här och där. Och sen är ingen nöjd med åtgärderna för den som ska göra dem har fått något helt annat. Och gör jag inte det så får jag sprida information åt alla håll och kanter i flera omgångar istället för en gång till samtliga, Det stjäl tid som hade kunnat används till mer nytta.


Oavsett vilket började dagen grå och var betydligt bättre när jag gick hem. Var ute i 3 timmar. Fick ihop en hel del. dryga 3,5 mil så här långt denna veckan och då var det inte ens 6km... Kan leva med det resultatet. Hoppas på lika bra resultat i morgon. Har dessutom hunnit göra 4 matlådor. Så spisen i denna lägenhet klarar iaf av att värma bröd i ugnen och koka spagetti. Nu ska jag däremot försöka sova lite. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar