Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År!

Kanske skulle ha sammanfattat detta år som gått. Men jag struntar i det i år också. För det har mest bestått i att jobba och jobba lite till. Börjar ändå få in lite vanor som underlättar i jobbet men än är det mycket kvar att lära.

Rest har jag inte behövt göra så mycket i år. Dock en privat resa till solen. Eller vi hade iaf tur  och fick både sol och värme trots att den säsongen ännu inte hade börjat.

Semester bestod mest i att flytta och städa ur samt städa innan jag kunde flytta in. Och snart ska jag flytta igen.Frågan är hur mycket ska jag städa då? Fick ju sanera innan jag kunde flytta in. Har inte använt tex tvättmaskinen så den har jag ännu inte städat ur. Behöver jag göra det? Är en massa tvättmedelsrester i den. Och jag tål inte alla kem....

Nej , jag struntar i att sammanfatta mer. Ni får läsa tillbaka om Ni är tillräckligt nyfikna. I övrigt önskar jag Er alla ett bättre 2015 än 2014 har varit:

Happy New Year!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar