Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 31 december 2014

Kanske skulle visa lite

av de julklappar jag fick trots att det inga skulle vara. Eller jo en skulle det vara och det var denna:





Maken fick denna:




Sen hade vi en mindre utlottning av mindre julklapp på själva julafton. Då fick jag en lampa i form av en isbjörn. Den har jag inte fotat. Inte heller de katter med tomteluva som jag fick av min dotter. Kommer en annan gång.

Fick även julklapp av Emma och Tore. Emma har målat en skärbräda till mig. Av Tore ett kort från vad jag tror förskolan.


Julklappen jag fick av maken för 4 år sedan fick nu en nyare kompis. Av kompisen i Alvesta fick jag ljuslykta och kryddor. Samt av ena grannen ett par tomtar. Man kan säga att trots att det inte skulle vara några julklappar blev det en hel del. Och alla tycks de ha bra koll på vad jag tycker om och använder. Så ett stort TACK till Er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar