Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 20 maj 2014

När man får Buzza igen

Normala fall får jag ungefär en gång om året vara med i någon kampanj via Buzzador. I år har jag lyckats med en andra gång på bara några månader. Denna gången gäller det post-it. De kom i torsdag. Var dock inte så pigg att jag kom ihåg att ta dem med mig till jobbet i fredags.

I går fick jag dock med mig rätt många till jobbet. Alltid en fördel med att jobba med ett jobb där det används mycket post it lappar. Dessa ska vara med bättre klister och med andra ord sitta bättre. I går kunde jag dela ut alla jag hade med mig. Eller rättare sagt ett häfte var väl kvar men det var allt. Maken hade med sig några till mitt gamla jobb. de var också borta. (Bra med facebook så man kan fråga om de är intresserade.)





Idag blev jag av  med de 4 sista. Redan har 4 testat och lämnat rapport. Själv testar jag med att flytta runt dem. De går att flytta iaf 6 gånger utan att klistret blir sämre. Och på olika underlag. Än funkar det. Nu ska jag smita in och göra en första rapport.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar