Öland

Öland
Solnedgång

fredag 30 maj 2014

Det finns riktigt bra verkstäder

Och en av dem är JL bilar i Kalmar. Deras verkstad är helt underbar ännu en gång ställer de upp. Bakrutan gick ju sönder igår. Jag tog bilder, mailade dem till verkstan och i morse direkt när de öppnade så ringde jag.





Dock får jag inte tillbaka den förrän i slutet av nästa vecka. Med jobb på annan ort kan det då bli lite jobbigt. Så får får jag låna bil under tiden. De tar alltså emot bilen med en gång, fixar så jag har en annan under tiden. Vad jag gillar dem!




Enda nackdelen är att nu vill jag ha en kombi. För det är samma modell som jag redan har fast i kombi utförande.... Men minst ett år får man nog allt ha bilen. Och helst i tre men nästa gång DÅ vill jag HA en KOMBI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar