Öland

Öland
Solnedgång

söndag 10 juni 2012

Yarnbarn

Ja eller Garnlada som det skulle heta på svenska. Försökte ju hitta denna butik förra gången jag var här. Då hittade jag den inte. Denna gången letade jag efter en annan butik och då hittade jag den.


Och i denna butik fanns det en hel del garn skulle jag vilja säga. Fast frågan är om inte garnaffären hemma har ungefär lika mycket fast på mindre yta.



Hade en massa böcker och andra tillbehör också. Fast det mesta kan man hitta hemma. Det var nmligen mycket norsk, svensk och dansk litteratur. Dock översatt till engelska.



Dock tycker jag nog att priserna är trevligare hemma eller så jämförde jag fel........

1 kommentar:

  1. Underbar affär att gå o titta i... :) Svenska böcker ska det vara, det är de lättaste o bästa.

    SvaraRadera