Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 14 juni 2012

Ett liten fynd

Brukar inte gilla armband men detta lilla fynd kunde jag bara inte motstå. Trots alla stenar så är det ändå hyfsat neutralt. Priset gjorde inte heller ont.



Och med detta inlägg kommer det att bli tyst från min sida några dagar. För när jag tänker låta Er läsa det så sitter jag i luften och är på väg hem om allt går som det ska. Framåt söndag räknar jag med att jag åter ska funka i huvudet igen. Annars är jag hemma igen redan fredag em. Men att lova några inlägg då, det tänker jag inte göra.

Ha det gott tills nästa gång!

5 kommentarer:

  1. Sååå snyggt!
    Hoppas resan gått bra o välkommen hem!

    SvaraRadera
  2. Det var ett snyggt armband. Ha det bra och var rädd om dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att resan gick bra. Det var ett sött armband

    SvaraRadera