Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 12 juni 2012

När man packar fel

Hmmm jag tyckte det räckte med mina vardags skor och de lite snyggare sandalerna. Mina vardags skor är ett par träningsskor med rund sula. Modell JÄTTEVARM. Här är det 29-32 grader om dagarna. Tror Ni att man änvänder vardags skorna då? Nope!

Detta har gjort att jag har sprungit omkring i mina något bättre sandaler, Eller de borde ha varit av bra sort. Schoell och dyra var de. Men nope. I fredags hade jag tom blodblåsa på hälen. Där det inte finns någon kappa. Inget vidare skönt kan jag tala om.

Fick åka och köpa andra skor. Vilket inte var det lättaste. Skor men hög klack är inga problem att hitta. Vi talar om min 7 cm eller mer då. Träningsskor är heller inget problem att hitta men det är ju inte det jag behöver. Ok två par träningsskor och en stövlett med 8 cm klack kommer att följa med hem iaf.

Efter mycket om och men hittade jag ett annat par sandaler. Sketchers givetvis. Fast jag är osäker om de kan kallas snyggare. Men de är ju iaf bling blingade så lite kan de väl gå som finsko??

Nu skulle man bara ha lite fina fötter också. Ett nagellack kanske kan göra underverk?

3 kommentarer:

  1. Snygg sko! Ajaj stackare... tänker på din blåsa.

    SvaraRadera
  2. Dom skorna var snygga. Blåsor är inget trevligt. Kram

    SvaraRadera
  3. Oj så varmt. Sandalerna är snygga

    SvaraRadera