Öland

Öland
Solnedgång

måndag 11 juni 2012

En slö dag

Varit varmt och skönt men blåsigt och inte så fint. Behaglig dag kan man säga. Inte gjort så mycket mer än planerat för veckan som kommer samt packat ner det som inte ska användas mer.



Om det ä hyfsat väder i morgon ska jag göra en liten utflykt till Lawrence i morgon efter jobbet. Ska bara skicka ett packet först. Dock inte hem utan direkt till mottagare. Vi konstaterade att det var både billigast och smidigast.


Kommer inte att skicka hem paket denna gången. Får både plats och klarar vikten med två väskor. Vilket inte gör ont. Det jag tänker göra i Lawrence är att besöka Target. De hade nämligen mitt favvote. Och jag tänkte kolla om de fyllt på hyllan så jag kan få några förpackningar till. Sån är jag......



Bison ska jag få se endera dagen också. Trodde jag hade missat det. Men icke då. Ligger tydligen en farm med halvtama sådana en kvart från fabriken. Så det blir väl vid hemgång. Dock troligen inte tisdag. Har leverantörsbesök då. Men detta ser jag fram emot.



Nu ser jag dock mest fram emot att få lägga mig i sängen. Har lyckats att läsa ut en bok idag. Borde dock försöka med en halv till. Vill inte släpa med mig 6 st hem. Och med tur hinner jag läsa ut iaf tre av dem. Men då får jag slita mig härifrån.



God morgon på Er får jag väl skriva. (Bilderna är tagna utanför hotellet jag låg på de första dygnen.)
Ha en bra vecka!

6 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på Bisonoxarna :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, mysigt med bisonoxar.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Kul att titta på bisonoxar. När vi är på Öland tänkte vi åka och titta på strutsar och det låter lika exotiskt. =)

    SvaraRadera
  4. Oj va mycket häftigt & roligt du får vara med om.
    Självklart fixar jag vin etiketter om du vill ha.
    Bara du hör av dig om vad,när & Hur :)
    Fixar så du bara har att klistra på den på vilka flaskor du vill.
    Kram & ha det sååå bra.

    SvaraRadera
  5. Du verkar inte ha så mycket dödtid i alla fall=). Ser fram emot bilder på bison

    SvaraRadera
  6. Spännande med bisonoxarna

    SvaraRadera