Öland

Öland
Solnedgång

söndag 3 juni 2012

Ännu en väska packad

Då var resväskan ännu en gång packad. Denna gång är det bara dryga 10 dagar på plats. Sedan att det försvinner två till att resa kanske vi inte ska ta så hårt på? Har inte packat så jag klarar hela perioden men iaf tom nästa helg. Finns trots allt klädaffärer även där.


Denna gången är det mest byxor till maken som ska inköpas. Förutom underkläder till mig så jag klarar de sista dagarna. Sedan lär jag säkert hitta lite andra roliga kläder också. Skor står högt på min önskelista. Har upptäckt att mellan sandaler och tjocka träningsskor finns inga alls! Skulle behöva en tunnare sko som jag kan ha när jag jobbar. Håll gärna tummarna!


Bisonoxar har jag fått löfte om att få se denna rundan. Det ser jag verkligen fram emot. Skulle jag sedan snubbla över en tvättbjörn också lär jag inte bli ledsen. Hoppas kunna få tillfälle att ta mer bilder denna gången. Men vi får se. Bisonoxarna ska det iaf kunna bli en bild eller två på. För de fanns tydligen i ett hägn i närheten och jag har packat mitt teleobjektiv.


Får inte glömma att packa ner kortläsaren bara. Kanske vore bra om jag kunde tömma minneskortet också?  Nog lika bra att jag fixar det med en gång!

Höres när jag är över där!

3 kommentarer:

  1. Åhh! En tvättbjörn hade jag velat se :) De ser ut som små banditer, ja de är väl lite som de med :)

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig upplevelse att få se bisonoxar, ser fram emot bilderna

    SvaraRadera
  3. Tröttnar du aldrig på att res?

    SvaraRadera