Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 13 juni 2012

Nedräkningen påbörjad

Nu är det inte långt kvar innan kosan ska styras hemåt.  Ska villigt erkänna att väskorna redan är packade och allt som jag har hittat p ådiv önskelistor är inköpt. Ok det finns mer kvar p ådem men det har jag inte lyckats att hitta.

I morgon är sista chansen att titta på bison. Hoppas det funkar bara. Men men annars finns ju om inte annat den anledningen att återkomma? Om vi nu bortser från att kollegorna här redan börja fundera på när jag ska återvända. Dock är nu avdelningen nu fylld. Dvs ska jag återvända kommer det isf att bero på att jag ska slutföra det jag har påbörjat. Isf behöver jag besöka North Carolina

I morgon har jag tänkt att bjuda mina kollegor här på fika. Har ingen aning om några är intresserade eller ej. Men det lär jag upptäcka i morgon. Inbjudningar är iaf skickade. Dock var det endast Anna's pepparkakor jag kunde hitta som var svenskt. Kanske kan fira att det bara är dryga 6 månader kvar till jul?? I övrigt fick det bli dvs hårda kakor. Hittade iofs muffins men de brukar vara så feta att man kan tvätta händerna i evigheter efteråt och fortfarande ha flottiga händer. Så de skippade jag.

Berättar mer om detta fika i morgon. Nu säger jag god morgon till Er och tar min bok och försöker att läsa ut ytterligare en bok. Har ingen lust att släpa hem dem alla...... Eller iaf inte 6st. Det kan räcka med 5 eller ännu hellre 4. Fast då gäller det att jag sätter fart nu. Hundra sidor kvar i den jag håller på med nu. Och sedan hinner jag börja på ytterligare en?

God natt!

3 kommentarer:

  1. God Morgon! Hoppas boken var bra och nattens sömn god. Ha det bra Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon! Hoppas att det blir många som vill fika

    SvaraRadera
  3. Hoppas det kommer många till fikat. Skönt för dig att komma hem!

    SvaraRadera