Öland

Öland
Solnedgång

måndag 11 juni 2012

När man har lite tur

Är det något jag inte gillar så är det hotellfrukost. Inte de i Staterna iaf. Vitt bröd, socker och fett. Det är i princip hela frukosten. Har an tur kan det finnas något äpple eller så men inte varje dag. Denna gången bor jag åter på promenad avstånd från Wal*mart. Och hitintills har jag inte råkat ut för ett hotell utan att de har ett kylskåp på rummet.

Vilket är tur för mig. På den lilla Farmers market jag besökte i lördags fm köpte jag blåbär. På Wal*mart har jag köpt flingor och mjölk. = Ok frukost isf.


Tror dessutom att jag har så jag klarar mig precis tills jag åker. Annars blir det knäcke och frukt till frukost på torsdag morgon. För det har jag också köpt.

3 kommentarer:

  1. Mumsigt med blåbär, tur det finns kyl på rummet så du kan fixa din egen frukost för det lät inte speciellt roligt de hotellet hade att bjuda på.

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut med blåbär, trist med dåliga frukostar.

    SvaraRadera
  3. Blåbären ser mumsiga ut. Jag hade färska jordgubbar på gröten idag, inte så dumt det heller. Kram

    SvaraRadera