Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 18 december 2019

Halvvägs

Så var det onsdag. Ville upp tidigt så jag skulle hinna få håret tvättat och till viss del torkat. Hmm vaknade väl tidigt så jag var i närmaste klar när väl väckarklockan ringde. Satt och väntade tills håret var lite torrare. Blev lite sen till jobbet. Dock inte värre än jag fick ihop mina timmar och ändå var hemma före maken.


Då det är onsdag så är det pokemon spel som gäller mellan 18 och en dryg timme framåt. Så även idag. Bra sätt att få ihop 8km. 9 raider totalt idag har jag hunnit med. Gjorde inte ont någonstans. Hemma har jag även hunnit fundera på vad jag ska ha på mig på jullunchen på jobbet. Alla kommer uppklädda till max. Maken fick vara smakråd. Undanflykter som att han inte har någon smak avslås utan pardon. Nu finns ett första val, ett reservval och ett krisval. Med andra ord vet jag nästan vad det blir på julafton också.


Avdelningsfrukost i morgon. Dock sitter jag på möte. Men har fått löfte om en macka att ta med på mötet. Och så jullunch på fredag. Dags att tömma kylen snart tror jag, Men det får bli morgondagens bekymmer. Nu är det time för kudden. Tänderna ska dock få sitt först. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar