Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 4 december 2019

En frustrerad onsdag

Idag var det segt att komma upp men upp kom jag och iväg. Och detta nästan en kvart tidigare. Dock var det helt underbart ute spå det blev nästan en kvart senare än igår till jobbet. Var bara tvungen att gå lite längre. Lika många plus idag som minus igår. Fast jag hade gott kunnat ta det lite lugnare för hur jag än gjorde fick jag inte till ett diagram som jag ville ha det. Till slut var jag tom tvungen att besöka en kollega för det var så fruktansvärt dålig stämning på mitt kontor. Och jag har eget kontor!


Gick hem i vettig tid. Lite rakare och raskare än brukligt. Men det skulle samlas ett gäng för att spela Pokémon ihop och jag ville hinna hem emellan. Han tom äta några riskakor innan det var dags att gå igen. I knappa 2 timmar var jag ute. Med ett sådär resultat. Kunde ha gått bättre men det gick ändå hyfsat för mot det gjorde för andra. Så klaga kan vara synd. Väl hemma var det till att äta något vettigare än riskakor samt fixa mat till i morgon. Sen tog energin slut. Och nu är det dags att släcka lampan och sova. Behöver upp lite tidigare i morgon så makens säng kan bli ren bäddad också. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar