Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 5 december 2019

Det gick ju..... nästan

Så är torsdagen straxt slut. Kom upp i tid och hann ren bädda makens säng innan jobbet. Kom iväg något senare än igår men var på plats tidigare. Fråga inte hur det går till. Men vädret påverkar en del. Inte lika härligt idag så man går rätt bra tempo och helst inte runt halva city innan jobbet. Och fast jag var i tid på jobbet blev det en del efteråt.


Försvann ett möte dök det straxt upp ett nytt. Och det som försvann gjorde det bara till i morgon. (Och där försvann den möjligheten till frukost men får i stället annat gjort,) Fick hjälp av chefen med mitt eländiga diagram. Förstår inte varför jag skulle göra det så komplicerat för. Hon fixade det på två röda. Och där var man frustrerad i några timmar igår. Nåja det mest går framåt en del fortare och annat segare än kall sirap.


Vägen hem blev lång men nu är jag iaf ikapp och chans finns att jag får ihop mina mil denna veckan också. Mycket är förberett för morgondagen och ska försöka mig på det sista också. Säger därmed god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar