Öland

Öland
Solnedgång

måndag 2 december 2019

Då var en ny vecka påbörjad.

Och nackdelen med att ha varit ledig är att det finns massor att ta igen. Så det var bara till att bita ihop och sätta fart.. Halt som attans var det till jobbet, trots rejält sulade skor. Tog mig hela vägen till jobbet utan att slå dit en enda gång. Vilket är mer än vad andra lyckades med som var ute samtidigt. En cyklist och två gående såg jag halka dit rejält. Samtliga påstod att de var ok.


Var inte helt i tid men jag trillade iaf inte. Teet jag tar på morgonen för att värma mig lite fick jag hälla ut kallt när jag skulle gå hem. Hann alltså inte ens dricka det. Lunchen fick bli en knapp kvart framför datorn. Men så kunde jag ge upp och gå hem runt 17. Hann iaf förbereda det som behövdes inför morgondagen.


Gick en bra bit hem innan maken plockade upp mig för att vi skulle kunna handla det mesta inför helgen. Bara färskvaror och dricka kvar. Men det hinner vi. Hittade 2 julklappar också. Dock några kvar. Frågan är vad vi ska hitta på samt var vi ska hitta det. Nåväl det får väl lösa sig. Ne behöver jag borsta tänderna och släcka lampan. Massor med möten i morgon. Skulle jag inte hinna med 2 så ser chefen till att jag får veta vad som skett och bestäms. Skönt med en chef som vet vad som behövs, krävs och hur. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar