Öland

Öland
Solnedgång

måndag 16 december 2019

4 kvar

Japp, jag erkänner jag känner mig sliten. Så pass att jag räknar ner inför lite ledighet. Som kommer att hålla i 2 veckor drygt. Tänker bara göra det jag känner för när jag känner för det. Men jag kom iaf upp i morse, Var på jobbet i tid men kom inte därifrån i tid. Var sist från korridoren att går hem. Tyckte ändå jag gick rätt tidigt.


Såg till att gå ihop lite mer idag än jag brukar men det är rätt jobbigt att veta att man har 2 mil kvar att traska när helgen kommer. Tänker försöka hela veckan för på fredag lär det inte bli så många. Hann tom köpa en juleklapp till maken. Skulle bara kika och hittade inget jag gillade för ett pris som klarade den överenskomna prisgränsen. Råkade visst snubbla över den straxt före utgången. Nu återstår att se om maken gillar den när han öppnar.


Har även hunnit planera julmaten. Alltid bra att veta vad man behöver köpa. Och det tror jag vi vet nu, Mest komplettering och så går det att tillaga. Har en del i frysen så bordet lär bli fullt. Har även skaffat en del idéer om vad som ska köpas in till de sista två. Fått önskelista så jag nu vet vad jag inte ska köpa. Fast det kan nog bli något från den trots det. Nu tänker jag dock försöka sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar