Öland

Öland
Solnedgång

söndag 5 oktober 2014

Det gick ju

Sov ganska ovaggad i onsdags när sängen väl var på plats. Sov hyfsat länge också. Blev heller inte många knop gjorda efter jobbet heller. Handlade det som jag trodd jag behövde. Ibland är det tur att man äter riktigt på lunchen för någon mat hade jag direkt inte hemma när jag väl hade handlat. Orkade heller inte gå och handla igen.


Packade ihop det som skulle med till huset, så det var klart. Däckade rätt tidigt kan jag tala om. Sov länge också. Måste ha tryckt av larmet i sömnen. Hmmm men skönt var det. Hann iaf till jobbet i tid och smet hem tidigare. Orkade bara inte en hel dag.

Hämtade en plastkasse med gula kantareller hos min bror på väg till huset. Så det var bara till att rensa och steka. Någon som vet hur mycket svamp det får plats i en kasse? Kan tala om att det är många och tar lång tid! Maken hjälpte dock till. Tror jag sov redan runt 21.....


Nu vill jag ha en lugn vecka framför mig! Kan jag få det. Vill orka med lite också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar