Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 2 oktober 2014

Äpplerums gård

Eller rättare sagt Lammbutiken i Äpplerum hade också öppet förra helgen på skördemarknaden. Eller jag råkade höra frågan om öppen tider så sa ägaren att vinter halvåret var fredag till söndag Hörde dock inte tiderna. Men här kommer ett axplock av vad som var på gång där i helgen som var.








 Och allra sist vill jag visa det sötaste jag hittade där som dessutom tyckte om att bli kliad bakom öronen. Så om inte annat är detta en väldans bra orsak till att göra ett besök.



2 kommentarer:

  1. Det är nåt särskilt med katter!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var helt underbar. Bara man klappade lite så startade motorn. Och så var det en kopia av katten jag hade I slutet på 70-talet. Hade det funkat för maken hade jag försökt att få med den hem.

      Radera