Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 13 december 2017

Det gick

Kom både upp och iväg till jobbet i tid. Men attans så halt det var. Ibland kändes det som om man skulle gå baklänges. För man tog ett framåt och gled två bakåt. Halkade dock inte iaf. Dock det också tämligen lugnt. Hade möte med hq men ligger efter med en del som jag fick dispens till nästa torsdag. Tar inte jättelång tid att fixa till men jag behöver ett par dagar. Men innan dess så har vi två dagar med gap analys inför nya kvalitetssystemet och en miljörevision. Där försvann 4 dagar. Lär alltså behöva sitta i helgen ett antal timmar.


Jag tog även hem i tid idag. Att det var både blött och om möjligt än halare på vägen hem så det tog sin tid. Men hem kom jag och jag kom ihåg att köpa med lite bröd hem. Såg att det fanns lite pålägg i kylen i morse. Det visade sig dock att det var till en macka och inte två. Snodde ost från gubben. Blev till att vila lite innan vi tog en promenad. Allmänt ruggigt väder så promenaden tog inte mer än en halvtimme.


Har passat på att hämta julklappspappret i förrådet i källaren. Lär inte behöva köpa något i år heller. Hade 4 rullar varav 2 var oöppnade. Funderar på om det inte finns snöre här uppe i lägenheten. Men det får jag kolla i morgon för nu behöver jag sova. God natt

2 kommentarer:

  1. Hola, es muy de mi gusto este Papá Noel. Gracias. Un saludo muy cordial.

    SvaraRadera
  2. Y los vestido modelos, son preciosos. Me quedo por aquí para echar un vistazo unos pisos más a bajo. Gracias.

    SvaraRadera