Öland

Öland
Solnedgång

söndag 21 september 2014

Tämligen trött

Varit en lång helg detta. Dock mest för att jag fortfarande är i huset. Hade möjlighet att börja en anings senare i morgon. Kan därmed åka i morgon bitti. Ingen sovmorgon precis men behöver heller inte stiga upp tidigare än jag brukar.


Dessutom är nu husvagnen med förtält fixat inför vinter, carporten har nästan fått ett lager beläggning över hela ytan, tvätten är tvättad, matlådor till både mig och maken är fixade för nästan hela kommande vecka osv. Vädret har med andra ord varit så pass bra att man har kunnat vara ute största delen denna helg.


Ska bli intressant och se om jag kan röra mig i morgon men mer om det senare i veckan som kommer. Nu behöver jag sova om jag ens ska vakna i morgon. Har ändå iaf ett möte att delta i. Och behöver förbereda ytterligare ett par dagar. För jag lär sitta i möten mest hela vecka. Den delen av jobbet som är tråkigast......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar