Öland

Öland
Solnedgång

måndag 15 september 2014

Kan man också göra

I veckorna när är ensam brukar det bli lite si och så med maten. Jobbar jag dessutom en anings längre eller smiter iväg till Växjö innan jag äter blir det oftast bara knäckebröd. Fast förra onsdagen tog jag det hela ett steg längre. Detta var allt jag åt när jag kom hem.

Tur man äter riktig mat på jobbet. Fast just i onsdags åt jag lågkalorimat. Iaf fram tills glassen kom fram. Inte riktigt smart upptäckte jag på torsdagen. Jisses så trött jag var. Får nog bli lite bättre på maten framöver.

4 kommentarer:

  1. Men visst känner man sig lite lyxigt busig när man gör nåt sånt??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det enda trista med lyxigt bus är att kroppen inte tycker om en stund senare till ett par dagar senare..... Fattar inte varför, förr funkade ju kroppen på coca cola och djungelvrål i flera dagar......

      Radera
  2. Ja, det är sant! Förr kunde man leva på skräpmat hur mycket som helst. Det har gått över....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår inte vem som snodde den egenskapen, för den var smidig....

      Radera