Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 23 september 2014

Lite fynd

Maken behövde köpa mer markduk. Detta inköp skulle ske i Kalmar. Sällskap var också något han önskade. Nåja kunde väl alltid följa med. Men jag ville till Modegallerian. Har kommit på att tjockare tröjor lyser med sin frånvaro i min garderob. På första stället hittade jag en ok. Inte riktigt exakt vad jag ville ha. Tog ett extra varv och hittade på rean sådana som jag egentligen ville ha. Att jag fick tre för samma pris som en gjorde inte ont

Hann med ytterligare en affär. Som hade exakt en sådan tröja som jag ville ha. Inte gratis men det var ok. Blev dock inte denna tröja då den innehöll en massa ull. Inte för att jag inbillar mig att man är någon skönhet, eller att jag någonsin kommer att bli det. Men gå omkring med en massa variga sår, där går en klar gräns!


Blev ett par svarta byxor i stället. Som råkade vara nedsänkta denna veckan då denna affär hade byxvecka. Gjorde inte det minsta ont. Nu borde jag dessutom klara mig denna vintern. Iaf en bra bit in i den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar