Öland

Öland
Solnedgång

söndag 14 september 2014

Har blivit med....

När jag kom hem i fredags låg mina presenter på sängen. En inslagen och en som den var. Cykelsadeln ringde jag och sa att jag behöver en. Attans så ont i ändan man får av att cykla!

Under cykelsadeln låg ett stort tungt blått paket. Kunde dock behärska mig och öppnade int förrän efter att jag hade packat upp min väska.

Tungt var det också. Först ska man klämma och känna lite innan paket öppnas. Misstänkte rätt fort vad maken hade köpt. Lite snäll mot honom måste jag ha varit.

Jag är numera med katt. En som maken tål och som ligger still. Dvs om jag hittar en bra placering för den. Just nu ligger den i solen. För katter brukar gilla att sola. Så en fönsterplats måste väl ändå vara helt rätt??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar