Öland

Öland
Solnedgång

söndag 28 oktober 2018

Veckan som försvann

Denna veckan har det inte blivit några uppdateringar sena kvällar. Men måndag och onsdag så saknade jag internet när jag väl kommit till färjan och min hytt. Ok klockan var väl bara typ 23också så jag försökte inte för mycket att få igång det med hjälp av min telefon. Som å andra sidan inte heller hade speciellt mycket nät. Tisdagen var en lång dag så väl på hotellet däckade jag snabbt. Likadant på torsdagen fast hemma. Och fredagen försvann någonstans på vägen. Gårdagen struntade jag i att försöka packa uppdatorn ens.


Vad jag har gjort då? Tja jobbat, rest till polen, jobbat där i två dygn knappt för att åka hem och fortsätta jobba. Igår fick det bli ett snabbt skobyte på bilen sen bar det i väg till Eskilstuna. Men mer om det under veckan som kommer. Fast vi fick en timmes mer sömn i natt så tror kroppen att det är hög tid att sova. Det får helt enkelt komma lite senare. Nu ska kroppen tina och jag sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar