Öland

Öland
Solnedgång

måndag 1 oktober 2018

Då var den nya veckan igång

Var uppe ganska tidigt i morse och var därmed på plats på jobbet när jag skulle. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. 3 möten blev 4 och därefter var arbetsdagen över! Börja veta vem man ska vända sig till och när. Sen lär man sig hela tiden lite mer om systemen men nu tar vi varje grej när jag behöver dem. Polen vecka 43 och ev även någon dag vecka 44. Ska bli intressant. Länge sedan man besökte Stettin och Stargard. Låter som samma hotell men inte samma företag.


Hem fick jag skynda mig på. Råkade visst köpa soffa i fredags som skulle bli hemkörd idag. Stor bra skulle den vara. Jag missade bara en liten detalj. Den skulle in i vardagsrummet också. Får bli nytt försök i morgon men då genom balkongen och balkongdörren för fönsterna går inte att öppna. Har just nu ungen hall för den är ockuperad av den största delen av soffan. Allt som gick att skruva bort är borta och i vardagsrummet. Maken är iaf inte sur på mig.


En snabb tur till affären har jag hunnit med också. Skulle bara ha en färdigrätt till lunch i morgon och knäcke till frukost. Inte mycket att välja på. Får nog försöka mig på att komma iväg till affären längst bort i morgon. Skulle vilja ha någon mer färdigrätt denna veckan. Men det beror på hur det blir med soffan. Nu ska jag iaf borsta tänderna och sedan krypa ner. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar