Öland

Öland
Solnedgång

söndag 30 april 2017

Åter på rätt plats

Har varit lite på rymmen.Efter jobbet på systerfabriken i fredags så smet jag iväg till dottern. Skulle lämna av lite pryttlar till henne. Passade på att hjälpa henne med att få en aning bättre ordning på köket, i förrådet, i garderoben i hallen och så blev det visst lite i det andra rummet också. När vi ändå höll på hämtade vi hennes köksstolar, recept och en hög med kläder hos hennes ex. Han fick födelsedagspresenten och julklappen som jag missade att ta med förra gången.


När allt ovanstående var klart var det dags att återvända. Vi har givetvis även ätit när det har behövts. Något som har blivit lidande så här långt är mina steg. Har jag tur har jag fått ihop en halvmil om dagen sedan i onsdags. Har en hel mängd att gå ikapp de närmaste veckorna. Har iaf fått igång tvättmaskinen och allt uppackat osv. Frågan är tv eller promenad. Är rätt trött efter körningen även om den gick bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar