Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 27 april 2017

Får bli en kortis

Det blev en aning sent innan jag somnade. Förstår inte varför elapparater måste ha en sån ilsken blå dioder till att lysa jämt och ständigt. Somnade iaf till sist och vaknade straxt före väckarklockan. Hann göra en hel del och var på utlovad tid på plats där vi skulle mötas upp. Hann hälsa på några kollegor innan jag snabbt kunde göra en presentation av revisionsunderlaget för kollegan som ska läras upp.




Revisionen gick bra och jag lyckades fylla i alla boxar som skulle. Hann tom förklara lite för kollegan under tiden. Dock ska vi gå igenom mer i morgon. Tror vi hinner dra en revision till innan han har sin utbildning. Han bör iaf kunna gå en process walk nu. Hade med mig ett par påsar med mig till HR chefen här från HR chefen hemma. Jag bar upp två och då erbjöd han sig att hjälpa mig med resten. Gissa om jag var snabb. De var tunga,




Var tillbaka på hotellet i ok tid och hann jobba undan det värsta iaf. Sen fick jag besök av en internetbekant sedan flera år tillbaka. Mycket trevligt. Vi tog en sakta kort promenad men denna plats har inga caféer eller fik som är öppna på kvällarna. Man är lite bortskämd för i Växjö finns en hel hög som är öppna fram till 20 iaf. Och Borgholm samt Köpingsvik har de också helt ok öppet tider. Hur får man det att gå runt om man har stängt när folk är lediga och kan besöka en?




Har även hunnit med ytterligare en promenad. Men några 1,2-1,5 mil blir det inte. Fick nästan ihop 0.9 mil. Tror det saknas 300 meter eller något men jag behöver sova också. Har även hunnit packa ihop min väska. Bara väskan med smutskläder och förnödenheter kvar. Men den går inte att göra klar förrän i morgon efter frukost. Och i morgon behöver jag även komma upp en aning tidigare. Ska ju checka ut innan jag lämnar. Kanske lika bra att lägga sig så man är pigg. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar