Öland

Öland
Solnedgång

söndag 30 november 2014

Det var denna vecka det.

Blev inte mycket gjort idag heller. Tvättade ytterligare en maskin tvätt. Såg att min jacka var skitig, föredrar den ren. Körde bort de tomma kartongerna till förrådet. Eller rättare sagt jag och maken.




Hade tomtar i hela gästrummet. Lite överallt och ingenstans.




Bytte plats på kulorna som jag hängde upp igår. Och så blev till att sprida ut en del tomtar. Hade två lådor till med tomtar som jag hämtade när jag lämnade de tomma kartongerna och lådorna. (Har en kartong till i lägenheten men den talar vi lite tyst om en vecka eller så.)






Busade till det lite med att hänga ena tomten så det ser ut som om han klättrar upp för sladden till den stora stjärnan. (Jag saknar dock stjärnan som står på fot. Undrar var den är? Eller har jag ytterligare en kartong som jag har missat?) Vi köpte krans  i fredagskväll men har inte bestämt oss var den skulle vara. Maken anser sig nu ha löst det problemet.....




Vi vill ju inte spika i dörren så han har hängt den på dörrhandtaget. Undrar hur länge den får vara kvar?




Ok, den hänger iaf mitt på dörren men i af......

5 kommentarer:

  1. Alla sätt är bra utom de dåliga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och de dålig duger i nödfall ......

      Radera
  2. Tryckte tumme upp men det blev teckne ovan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en tumme upp i mailet som talade om att du gjort tummen upp. Fråga mig bara inte varför det bidde så här just här......

      Radera