Öland

Öland
Solnedgång

måndag 27 augusti 2012

Surprise!

Idag ringde dottern. Paketet vi skickade igår hade redan kommit fram! Och det som jag skickade förra torsdagen hade kommit till bussgods en bit bort. Det skulle de hämta redan i morgon.

Men att posten var så snabba det trodde jag inte! får nog bli fler paket med dem. Dock bara sådan i storlek och tyngd som kan gå under benämning brev. Dock hade jag glömt att stoppa ner nyckeln som också skulle ha skickats upp. Nåja det blir fler paket. Och en har hon iaf även om det ärt bra med 2 nycklar till två olika skåp......

Bokat ytterligare en resa till Staterna. Men denna gången blir det en knapp vecka. Och för att hålla priset nere reser jag tidig lördag morgon och anländer sen lördag kväll. Dock ska det bara ta en knapp kvart till hotellet från flygplatsen. Måtte bara biluthyrningen ha öppet när jag kommer. Taxi är inte alltid det lättaste.....

Dock får jag hela söndagen på mig att ställa om mig. Bara för att sen onsdag em åka hemåt. Ska anlända med sista tåget hem på torsdagen. Måtte jag inte ha för många möten den fredagen. För speciellt klar i huvudet lär jag inte vara.....

Fast det lär jag inte vara i morgon heller om jag inte kryper ner i sängen snart.

God natt!


3 kommentarer:

  1. Jag tycker posten är bra. Vi har ju lantbrevbärare och behöver sällan hämta ut paket. Kram

    SvaraRadera
  2. Bra att hon fick det så fort

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du har med posten. Det har inte jag. Blev av med ett stort brev i våras med en försäljning på Tradera. (Om nu inte köparen lurade mig) Och förra tisdagen skickade jag ett brev men det har inte kommit fram. Jag litar inte alls på dom.
    Ha en bra resa.

    SvaraRadera