Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 27 november 2019

Mitt i veckan

Och dagen har varit precis lika rörig och full som senaste veckan. Men skam den som ger sig. I morgon kanske det blir lugnare? Hoppas går ju alltid. Kom upp och tvättade håret redan i morse. Har precis bytt schampo och balsam. Blev inte som jag hade tänkt mig. Får köpa annat tror jag. Intensiv repair är tydligen väl bra. Som väl var så är det inte så kallt utan man gå med inte helt torrt hår till jobbet. Men med mössa på finns det mycket att önska när väl mössan åker av och håret har torkat i mössan.


Idag kom jag iaf iväg från jobbet i hyfsad tid. Vilket iofs berodde på att halva lunchen gick åt att förbereda samt ha möte. Men men, hem kom jag. Bara för att förbereda maten till morgondagen. Sen ut i 1,5 timmar. Var några stycken som skulle spela lite pokemon ihop. Gör det om onsdagarna om tillräckligt många kan. Man behöver vara minst 6 konton för att fixa raiderna vi vill ta.


Frös som bara den. Och vad är inte lite bättre än för varmt te och glass då? Alltså fick jag köpa glass och ringa maken och be honom fixa tevatten medan jag gick hem. Lagom klart när jag fått av mig ytterkläderna. Nu skall dock datorn slås ihop och packas ner. Ska hem direkt efter jobbet i morgon. Behöver hinna med bussen. Så allt som är klart idag slipper jag fixa i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar