Öland

Öland
Solnedgång

måndag 18 november 2019

Grå dag

Mörkt när man gick till jobbet. Mörkt och mulet hela dagen. För att sedan vara mörkt när man gick en kort bit hemåt. Men först var det ett föredrag om AI dom jobbet bjöd på. Dels så intresserade ämnet mig men än mer hur fasiken skulle de få in allt som var annonserat på 45min? Det gjorde de inte riktigt men de höll nästan tiden fast en halvtimme till hade inte gjort ont. Men men bättre med lite än inget,


Sen blev det centrum runt 1,5 gång. Behövde några km. Det blev dock bara en dryg halv mil. Samt en tur runt affären för att köpa tandkräm. Blev dock fel sort men jag tror att den vi hade räcker någon dag till. Får köpa ny i morgon. Förberett mat till jobbet. Sen slog latmasken till och jag har mest suttit och läst om vad som hänt i omvärlden. Inte mycket man missat om man låtit bli. Nu ska jag dock borsta tänderna och sedan sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar