Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 20 november 2019

Mitt i veckan

Så är vi åter mitt i veckan. Vaknade och var tröttare än trött men kom upp och iväg. Försökte gå mig pigg. Dvs ta en lite längre runda till jobbet men det funkade inte. Var dock på plats tidigare än innan i veckan. Och stannade längre. Det var också den första dagen av 3 där det kommer att finnas mycket lite tid för annat än möte. Idag hade jag dock turen att få ett par möten inställda. Har dock första i morgon kl 8,30 och det sista slutar 15 någonting. Alltså kommer det knappt finnas tid för lunch. Och det hade varit bra om jag hade kunnat flyga. För de går in i varandra. Ändå är ett par möten flyttade.


Väl hemma var det mest för att dricka och ge mig ut igen. Har alltså klarat målen för denna dag också. Totalt klarar jag både aktivitets minuter och hjärtpoäng. Inte samtliga dagar men de blir över så det räcker till resedagarna. Alltid något. Har även hunnit förbereda maten för morgondagen. Men struntade i att tvätta håret nu ikväll. Får hoppas på plusgrader i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar