Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 7 september 2017

En kvar

Av veckans arbetsdagar alltså. Vaknade före väckarklockan i morse och funderade på om det inte trots allt kunde vara helg redan. Det var det dock inte. Var bättre väder i morse än igår och på något vis så gick det mesta hyfsat enkelt i morse så jag hann både bädda rent och plocka i ordning det sista från resan innan jag gick till jobbet. Där konstaterade jag dock efter lunch att jag var trött och behövde vara ledig på måndag. Chefen frågade om jag inte var trött i morgon också. Kontrade med att fredagarna brukar gå i rena farten så det gjorde inte så mycket att jobba då.


En massa möten hit och dit. En runda hade jag 8 st idag men två försvann och två drog över tiden rejält. Men det blev iaf något konstruktivt av de två så det får väl gå. Tänkte gå hem tidigt för maken tänkte ta lite av sin flex. Som vanligt när de tankarna finns så går jag hem en timme senare. Inget undantag i dag heller. Men fick lite uträttat även då. Det fortsatte att vara fint väder även när jag hade slutat.


Väl hemma konstaterade jag att jag var en aning trött men inte hungrig. Vilade en halvtimme innan jag tog på mig och gick ut för att gå. Maken stannade hemma så jag meddelade att jag skulle komma tillbaka efter 5 km. Blev visst 6 km innan jag var vid affären och handlade lite så jag fick något i mig. Passade på att köpa lite bubbelvatten och frukt också. Kommer att ha frukost med mig till jobbet i morgon.


Fast innan jag satte mig att äta var det till att ställa sig i duschen. Jag hade med andra ord knatat på rätt bra nästan hela tiden. Blev bara en macka men jag åt riktig mat på lunchen så det räcker gott och väl. Nu återstår att tacka för mig och krypa ner. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar