Öland

Öland
Solnedgång

söndag 1 juli 2012

Attans vad tiden springer

Sedan jag kom hem har det varit två intensiva veckor. Har tex hunnit med 4 leverantörsbesök varav ett var nere på Jylland inte så långt ifrån Legoland. Möten har dessutom tagit hela dagar i anspråk. Iaf flertal av dem. Sedan har jag normala möten som återkommer var vecka som jag ska vara närvarande på.

Mina dagar har med andra ord varit från ca 7,30 till 21,00. (Blir lätt så när man jobbar med enheten i Staterna eller behöver resa dagen innan för att hinna till möten.) Nu är de första veckorna efter semestern också uppbokade. Samt delar av september. Ser fram emot semestern även om jag redan vet att jag kommer att få jobba delar av den.


Midsommaren kom och gick. Lilla Emma kallar mig numera mostern. Inte bara moster utan i bestämd form. Och favoritleken är jaga. Dvs hon springer och jag springer efter och ska fånga henne. Som tur är för mig så behöver inte jag springa så fort även om jag låtsas för hennes skull. Men mer om henne kommer i veckan.

Nu är det dags att hämta det sista i torktumlaren och sedan förbereda morgon dagen. Lovar att återkomma inom kort.

3 kommentarer:

  1. Du måste ta det lugnt... ;) Du får inte glömma dig själv i alla måsten.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har det bra

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får lite tid att koppla av på semestern. Var rädd om dig.

    SvaraRadera