Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 18 juli 2012

Slapp dag

Har inte gjort så mycket idag. Dock tog vi oss ner till Köpingsvik. Jag ville gå in de olika butikerna som försvinner i augusti. Nu har jag tagit mig ett varv. Fanns en del som jag ska fundera på. Hittade en liten mycket söt väska i riktigt skinn. Brunn och riktigt snygg. Halva priset. MEN jag får inte i min kamera i den och då lär den troligen inte bli använd. Och dels kostade den ändå nästan 1000 spänn när halva priset var borta....... Väl dyr med andra ord.

I sportbutikerna kunde jag givetvis inte motstå skor. Av sorten som uppmanar till träning. Vit och mycket snygg samt till ett rejält bra pris. Börja fundera på hur många man kan ha egentligen. Finns det något max antal? För nu äger jag nog "bara" 5 par. Men det är inte det värsta. Det värsta är att jag fortfarande inte har kommit igång att träna....... Kan iaf inte skylla på skorna......

Var inne i en inredningsbutik med Bukowskinallar. Så just nu är jag rent mental helst yngre än lilla Emma. Maken var med och tyckte på att jag har så det räcker. Förstår inte det. För jag kan nog se till att ha plats med ett par till eller så......

När vi ändå var i farten tog vi bilen till Rälla och outleten där. Maken hittade en skjorta som han fick. Men det han gillar bäst med den är inte att den är väldigt snygg utan nu är han nere i L. Det har han inte varit (nästan) de sista 10 åren........ Och därmed tyckte jag att han skulle belönas. (Eller borde han det egentligen? För nu är jag ju vrålfet! Om man jämför alltså.......)

I morgon ska det bli IKEA, slottet, makens dotter och sedan är jag troligen tillräckligt trött....... Synes.


2 kommentarer:

  1. Ja, då kan du inte skylla på att du inte har skor att träna i=)

    SvaraRadera
  2. Oj så duktig han har varit

    SvaraRadera