Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 18 april 2019

Detta vill jag också hinna med

Nu under påskhelgen alltså. Förutom alla måsten, det jag skrev om i måndags och tisdags samt 1 ledig dag med bara roligheter så vill jag även hinna med följande:

Gräva ner påskliljelökar från kruka inomhus
Gräva ner ett par fetbladsväxter av för mig okänd art.
Putsa iaf ett par tre fönster gärna fler
Laga ett antal matlådor för kommande veckor
Panta tomflaskor (vill ha tillbaka utrymmet i tvättstugan där de nu tar plats)
Rensa ur garderoben från sånt som inte har använts de senaste 2 åren
Damma samtliga lister och dörrar
Måla
VILA

Frågan är om ens en fjärdedel blir gjort. För jag kommer säkert på en massa annat istället. Maken pratar något om att mäta taket inför solceller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar