Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 27 februari 2019

Seg dag

Eller egentligen lite mer smärtfull dag. Vaknade redan runt 03 av huvudvärk. Lyckades somna om efter en knapp timme med samma huvudvärk för att sedan vakna igen när det var dag. Och då var eländet fortfarande kvar. Sen har den suttit där. Var inte vråltidig till jobbet men jag kom dit och jag tog mig igenom hela dagen. Men som jag sa till chefen även om jag bara lyckades ge 70% så var det mer än om jag stannat hemma.


Hoppas vakna utan den i morgon. Tror att jag druckit lite för lite de senaste dagarna. Har väl inte fått i mig vrål mycket idag heller men iaf mer. Med lite tur det dubbla. Huvudvärken gjorde iaf att jag kom iväg från jobbet rätt ok och det blev inte flera timmars promenad hem även om det tog en stund idag också. I morgon behöver jag vara hemma en aning tidigare. Behöver besöka en affär innan den stänger. Men först sova. Håll tummarna för att jag får igen min skalle tills jag vaknar i morgon. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar