Öland

Öland
Solnedgång

måndag 25 februari 2019

Funderat färdigt??

Har tagit en paus för att fundera. Även om denna blogg finns på blogger så har jag en del som är google + baserat och detta försvinner nu i början på mars. Är det samma som vi nyttjar på jobbet så är de delarna borta den 9 mars. Jag har ingen aning. Vet dock att jag har några småsaker som stöds av google + och nu kommer att försvinna. Jag tror inte att min mall stöds av den. Hoppas jag men det lär jag väl upptäcka. Så det jag har funderat på är om jag ska fortsätta eller ej. Tog ett par veckor. Men jag kommer att fortsätta. Vad jag gjort under dessa veckor förutom äta, sova, jobba och allt det där man gör varje dag? Tja en del kommer retroaktivt och resten klarar Ni er bra utan för det är bara vardag.


Börjar med en mjukstart så kommer det mer i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar