Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 26 februari 2019

Helt lätt var det inte

Tänkte jag skulle skriva ikapp lite. Men se det ville inte min laptop eller om det är bloggen. Knåpade ihop ett inlägg. Gick  bra men bilder fick jag inte lägga in. Får se hur det går nu. I övrigt har dagen varit lika fin som gårdagen. Dock dröjde det lite längre ikväll innan det blev kallt. Igår var fingrarna som isbitar straxt efter 18. Idag tog jag inte på vantarna förrän nästan 19. Mössan skippade jag helt när jag gick hem.


Maken möter upp när jag är på väg hem och så går vi en gemensam tur när jag ändå är igång. Dock låter jag honom äta lite först innan han möter upp. Får jag bara först in bilderna på laptopen och bloggen sedan låter mig ladda upp dem så ska jag visa. Det känns som vår ute men bakslag är bara att vänta. Men innan de kommer så njuter jag desto mer. Nu är det dock dags att sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar