Öland

Öland
Solnedgång

söndag 10 februari 2019

Det går rasande fort

Vet inte riktigt vart tiden tog vägen. Tyckte jag precis lämnade kontoret och så säger de att det är måndag redan i morgon. Lördagen gick åt till måsten. Nåväl tvättkorgen blev tom och en hög matlådor klara. Nu reder vi ytterligare en vecka. Blev två promenader. Mest för att den första blev väl kort. Det började regna och den andra blev inte mycket längre men den ville maken så jag var inte svår att övertala.


Somnade tidigt igår och vaknade ännu senare idag. Eller jag vaknade men somnade om. I tre omgångar tror jag och plötsligt var klockan på tok för mycket. Unnade mig en promenad iaf. Var bara att vattna blommorna kvar av alla måsten. Resterande var avklarade. Hade tänkt att fota lite under promenaden men det var väl kallt om fingrarna. Men vissa buskar börjar få blad så man kan nästan tro att vintern inte blir så mycket längre. Men den turen tror jag inte på.

Nu återstår att lägga mobilen på laddning och borsta tänderna. Säger därmed god natt. och släcker lampan så maken får sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar