Öland

Öland
Solnedgång

söndag 11 oktober 2015

Fy fabian vad trött jag är

Har inte gjort speciellt mycket idag heller. Men iaf lite mer än igår. Sov inte  länge men blev sittade länge med laptopen i knät. Var och pantade alla tomma petflaskor och när jag ändå var i affären passade jag på att stödhandla. Fort hem för att tömma makens bil på isolering som han handlade igår när jag lämnade in min bil.


Bakade en sats bullar som slutade med 52 st. Lagade mat så nu har jag 5 nya matlådor. Rotmos i samtliga men med olika tillbehör. Sen om man kan äta gyros kött, kycklingfile eller entrecote till rotmos lär jag upptäcka. Men jag tog det som fanns hemma. Fixade smoothies också när jag ändå var i farten. Blev middag också för den delen.


Tog en påse och gick in med till den grannen som var hemma. De fick bjuda maken på kaffe. Hem och packa väskan men blommorna behövde lite vatten också. Vi kunde inte åka försent hade en present att lämna på vägen. Hade lyckats med innehållet denna gången också. Vi var framme för en halvtimme sedan. Sista biten var jag så trött så hade inte maken hållt på om sitt förråd som ska komma så hade jag sovit redan i bilen.

Ska alltså bara runda av och släcka lampan. Behöver sova. God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar